klippt å klart!

Nu har pappa just bokat våra tågbiljetter till stockholm och jag känner mig gladare än en skrattmås.  Är luspank nu eftersom det blir frisörbesök imorgon också. Men jag fick en slant av mormor och morfar eftersom jag fyllt år så dom pengarna spar jag med värdighet och respekt! Där lät jag som i en disney film kommer inte på vilken men nån av alla tusen var det iaf.. + 500 spänn av openjam kommer ju i början på juni + underhåll och studiebidrag. Så jag klarar mig nog finfint ändå. Fast måste tänka på att det blir ju arvika festivalen och sånt, så jag kommer säkert sluta pank tillslut.. haha kände mig schitzo där !

nu har jag ju ändå fått rätt lagom långt hår..efter snart 1 år, sen ska jag krulla upp det så det blir kortare.. och jag som vill ha långt hår igen.. haha smart linn! Hittade en risig bild nu, men seriöst, världens längsta hår hade jag ...nästan, men grejjen var ju den att jag är ingen frisyr-mästare så mitt hår såg alltid likadant ut eftersom jag anser att med långt jämt hår kan man inte göra mycket. Många passar ändå i att bara låta det hänga å slänga, men jag blir less super fort.. såja, därför gillar jag hitta på nya grejjer som man aldrig testat förr:)
image118

nedräkning till sthlm från och med nu...
14 dagar! tick tack...

Nu ska jag hoppa upp på min kära vän...tränings-pär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0