Hmm?

Vad hände, i måndags hade jag 70 besökare, i förr går 48..och igår då jag kollade hade jag 30 något, men nu då jag kollar igår så står det 10? Dom som kollat kanske tog tillbaka sitt besök för dom ångrade sig.. haha jag vet inte, knas iallafall...

Nu är jag hur trött som helst, och har dragit på mig massa mjukis kläder, för det är kallt! Vaknade i natt och frös som fan... "undrar varför det är så kallt" tänkte jag, och kom då på att jag öppnat fönstret innan jag somnade för just då var det varmt.. så kollade jag på mätaren -1 grader, så det var väl ca så kallt i mitt rum också.. jag blir nog sjuk med tiden men jag får väl skylla mig själv haha.

Idag är det kulturhistoriaprov.. har jag pluggat? nej..... kommer jag klara det ändå?... tveksamt..... bryr jag mig?...typ ändå.. får kika igenom det snabbt innan jag far till skolan för att kanske ha en chans att kunna svara på någon av frågorna iallafall. Men nu på slutet så nära sommaren känner man ingen som helst pepp till att plugga, man vill bara ha sommarlovsdagen i sin hand och bara njuta !!!!!!!!!!! AV SOLEN! ååh.
image92
Skolavslutning  i 1an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0