Hallååååå

Hejsan svejsan.
Nu sitter jag moa och mickis hemma hos chai och chillar läget. Lägenheten där han bor var grymt fin, en sån vill jag med ha!. Mickis äter chips, moa med. ,inte jag, jag har redan ätit chips och det var gott !

Vet inte vad som händer nu, förmodligen inte så jätte mycket.. hmmm... kul !
tar så lång tid att transportera sig från södertälje in till stan, så tiden bara flyger iväg då man sitter på det där ruttna tåget och skakar på rälsen. Imorgon ska vi hem, jobbigt...jag orkar inte åka tåg..!! Men vi ska på LIDL och köpa massa billigt gott att ta med oss, snusen där var billig, kanske måste köpa lite snus.

nu hade jag inget mer att skriva, imorgon ska vi fara och bada.. eller jag ska sola iallafall tog ju inte med mig badkläder.. höhö. Pöözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0