Hallååå Godmooorgooon !

Vaknade typ klockan 7 pga min onda hals, men jag har fortfarande ingen feber... ! HAllelujah.. fast jag ska inte hoppas för mycket då kanske den kommer tillbaka som ett slag i huvudet av ett basebollträ!

Justja, klickade mig in på nelly.com och såg att det är fri frakt endast idag! Och jag blev såklart sugen på att beställa hem massa olika saker, hittade tex den här  klänningen som jag tycker var sommarfin, billigt och bra. Men då ska jag ju till stockholm ikväll... fast vi hade nog inte tänkt shoppa så mycket, mest bara röja. Får fundera på det. Kanske borde leta något till skolavslutningen.. ja det vore nog smart. Fast skulle ju suga om den inte levereras innan dess haha.

Min hals döödar mig seriöst, vad händer... varför ser ena av min halsmandel ut som en sån här nöt??

Skämtar inte heller, den ser ut sådär.. iofs är båda uppsvällda men varför ser den högra ut som en skallig nöt?!
Vet, lät äckligt eller hur? Kan lova att det är äckligt också. SÅ, SKA VI PUSSAS?? krr krr !! .. ne

Nej nu ska jag börja packa !!! Jag som brukar börja packa typ 2 dagar innan jag ska någonstans, lite galet, men jag får alltid panik över att jag kan ha glömt något. så nu ska jag nog skriva min ordinarie lista på vad jag ska ha med mig.

Kan inte ens gå ut idag heller, och idag ska det tydligen bli super varmt... åååh, fast jag har inte tänkt riskera att få tillbaka febern alltså... halsont funkar, det är också jävligt jobbigt, men att åka tåg i 12 timmar med feber... nejtack.
Jag får trösta mig med att det ska bli superväder heeela helgen !! STEEK !

Jaja, hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0