gooooooo kväll!

Sitter just nu och käkar popcorn med grillkrydda, godaste som finns!
Ikväll har jag solat, blivit liiite brunare, sen gick jag på promenix med moa runt broarna det var skönt men jag kände mig jävligt slö.

Idag har jag också blivit klippt, å ja nu är jag korthårig igen. Jag är fan bra på att ställa till det med håret alltså, efter ett års sparande efter längtan av långt hår, så är jag nu minst lika korthårig som då jag klippte mig sist, om inte kortare... hmm, hur tänker jag egentligen? Ingen vet, men nu är iaf det risiga borta så nu hoppas jag på att det kanske vill växa räserfart på 1 månad!!

Vi hade sista engelska provet idag forlife, nationella listening..gick inte så bra, men bättre än vad jag trott från början iaf. Så jag räknar med ett G i engelska iaf ..de duger!

Snart börjar premiären av pussycatdolls, de ska bli min nya standard titt på onsdagar. Gillar sånna där onödiga program haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0