godmorgon sa sköldpaddan..

Sitter just nu helt super trött och fattar inte riktigt vad jag gör, min hjärna har inte vaknat till liv än. Det är en ful morgon rutin som jag har, direkt då jag vaknar trycker jag igång datorn med min stortå, går till toaletten, sen sätter jag mig här och gör inget speciellt egentligen.. bara kikar runt på onödiga grejjer haha. Sen då jag märker att klockan flygit iväg så måste jag ÄNDÅ skynda mig till skolan även om jag går upp tidigast i världen.

Idag är det somsagt nationella .. och jag hoppas verkligen den här dagen är på min sida, både gällande det och håret. Nu ska jag käka gröt.. tjingeling=)

image120
^
Haha jag fantiserar...  , komigen nu linn du klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0