gääääsp

Åh min säng var så skön just då jag skulle stiga upp, och nu sitter jag här och fryser..
Har börjat få helt sjuuuka drömmar, .... undrar vad det beror på? Vet inte, får väl ta å söka på internet som nu mera är svaret på allas frågor.. eller? =P

Snart är det nationella som gäller wee, har jag pluggaat? Nja inte sen innan jul tror jag fan.. Äsch, får väl sitta där och låtsas att jag kan men det som suger är att det håller på 4 jävla timmar, VEM gör ett prov i FYRA timmar? Det är helt sjukt, jag tycker proven som är längre än 1 timme är sjukt jobbiga. åååh..... äh.. skit samma.

Efter matten ska vi iallafall och se teater 3ornas slutproduktion på nordanå "familjen addams" och efter det ska jag direkt till byske för att försöka rädda mitt hår som är de fulaste jag sett just nu. Så håll tummarna !!!
Nu ska jag göra mig gröt och käka den och sen ska jag ner till ica för att möta moa som skickade ett sånt gulligt sms inatt minns inte riktigt vad det stod bara att det började med "hej raring!" så ja det räcker för att övertala mig till något som blir en liten omväg haha :)

Hejsvej
image149
jag och tina, nytaget kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0