Boda borg

Det var skoj, men jävligt jobbigt, kände mig som en gammal tant som inte förstod nånting, men vi klarade så många banor att vi kan kända oss nöjda iaf haha.

Och självklart drog vi estetar-posen!
vi rockar

Sen efter bodaborg for jag moa mickis å ida hem till moa och såg national treasure 2, den var så bra att jag helt glömde bort att vi skulle köpa biljetter till talangfinalen nästa fredag...då får jag panik springer till moas dator och VISST FAN är biljetterna slut på 1 ½ timme, finns endast till genrepet som inte alls känns peppande, man vill ju vara där då det är röj.

SÅ OM DET NU SKULLE FINNAS NÅGON VÄNLIG SJÄL SOM HAR 3 BILJETTER ÖVER TILL DEN, OCH SOM INTE SKA DIT OCH VILL SÄLJA FÖR ETT VÄNLIGT PRIS SÅ SNÄLLA SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten, ont i magen har fettat för mycket ikväll så jag spricker snart. Åhh... smart.  Trött är jag också... borde sova, men jag är mesig och brukar inte kunna sova lätt då jag är ensam hemma, och ändå skulle jag vilja bo i en egen superfin lägenhet, make sense? inte precis, men ja.. nu ska jag väl sitta här och filosifera med mig själv och imorgon ska jag bege mig mot stan och hoppas på att dom fina ballerina skorna från wedins är kvar.. hade såklart glömt klubb-kortet så jag inte kunde köpa dom på rean... men skulle inte förvåna mig om dom är slut, brukar vara typiskt för mig då jag verkligen vill ha något men jag är nog inte ensam om att känna mig drabbad av oturen gällande sånna saker.

åh...godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0