bilddddddder

1. Du för omkring ett år sedan


2. Du och en bästa vän


3. Du som busig



4. Du som fotograf



5. En bild som du aldrig visat



6. En dag som du minns



7. En konstig bild



8. En bild som väcker känslor


rip min gula räsermoppe.

9. En plats du saknar


10. Någon du litar på


11. Någon du saknar



12. Någon du älskar

Skulle bli för många bilder så denna hoppar jag över.

13. Någon som betyder mycket

Skulle också bli för många bilder så denna hoppar jag också över.

14. Någon du tycker är snäll



15. Något du vill ha



16. Något som får dig att gråta



17. Något som är viktigt för dig


haha min kära tränings-pär

18. Dig själv nyligen


19. Dig själv för längesen


Kommentarer
Postat av: nathalieeeee

jag saknar dig också ollonborre!

& våra räsermopppar - fyfan vad fina :')

2008-06-11 @ 16:11:20
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0