beep beeep beeeep

Idag på idrotten är det beep-test. Våran lärare sa att upp till nivå 5 är godkänt för en tjej, och det finns upp till 25 nivåer eller vad hon nu sa. Varför bara 5 godkänt då? Känns ju lite mesigt, men då jag springer så kommer jag säkert tacka gudarna att man bara behöver klara 5 .. haha nä men seriöst jag ska springa tills mina ben inte hänger med längre, nu måste jag vara bra på någonting!! + att om man klarade nästan hela så kunde man få höjt betyg hahah men den risken är nog inte så stor.... men man vet ju aldrig ;)
 image122
Klarar jag bra så kommer jag säkert skryta lite då jag kommer hem ..... vet inte om jag har någon som läser min blogg dagligen men isåfall kommer du få vara med om lite skryt sen..eller massa klagomål på att golvet var trasigt eller något så att jag inte klarade!

Idag vill jag shoppa... men jag har inga pengar eller jo, jag har men dom ska jag spara till stockholm. Så just nu är jag ganska luspank. Har bara 30 spänn på mobilen också, och jag som alltid brukar kunna fylla på med 300 så jag har gratis sms, men icket denna gång.. så därför är jag helt död via mobil-världen nu ett tag framöver till den 25 då jag får pengar.

Nu ska jag kila iväg mot skolan , tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0