bamaram!

nu är väskan proppfull, varför packar jag alltid ner så jävla mycket grejer? för att jag aldrig kan bestämma mig.. åååh! skalle !  Men det blev mest massa lätta kläder, eftersom det ska bli super mega baouta varmt tydligen. det bliiiir att strandsätta sig i solen alltså så man blir brun till skolavslutningen !
image167
Jag stekte på rätt bra för ett år sedan också.


Hmm, funderar ... måste lägga in massa nya låtar på mp3n också eftersom dom jag redan har inlagda har jag lyssnat på typ en miljon gånger och kan varenda ord utantill.

sen måste jag packa ner massa laddare och grejjer också, fixa sovsäck blandannat fast det har jag redan gjort kom jag på =)

nä nu ska jag hoppa in i duschen och spola bort allt det sjuka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0