ajje...

Känns som att jag ofta får ont i halsen, undrar vad det beror på? Nu känns det som att det är påväg att bli något som kommer göra ont, men jag får väl vara snäll mot min kära hals så den inte hämnas på mig.
Igår var en konstig dag, vet inte varför, men många tankar flög igenom mitt huvud och det var fan jobbigt usch. Och sen alltså, skellefteå? Vad är vitsen? Vafan är det här för ställe egentligen, blir snart galen och släpper en atombomb eller något, måste bara få tag i en först såklart.. nä, men vilket jävla ställe säger jag bara. Flytta aldrig hit, men samtidigt så känns det som att jag kommer bli fast här förevigt för jag kommer vara för feg för att ta ett steg längre och lämna denna bubbla.

I helgen har jag fan ingeneaning vad som händer, och det har jag inte heller nämnt, men då man inte har något att göra här, så är det ALLTID fest, alltid alltid alltid, det är det enda folk gör, blir så less, så om det är så att man inte alls har lust att vända uppochner på flaskor så blir man sittandes själv hemma eftersom alla man känner är ute och partajar. Vi måste fan skaffa bättre fantasi, om någon utomstående frågar mig "Jaha vad gör man i skellefteå då?" , blir svaret alltid "ingenting, eller fest". Inte för att det ALLTID är så, men det är 9 av 10 gånger iallafall som det svaret passar utmärkt. Aa, om det nu är någon utanför skellefteå som brukar läsa min blogg så kommer den/dom personerna förmodligen aldrig pallra sig hit, haha bra linn! tack tack.. Nä men vadå...vi har väl...goda glassar kanske....

Nu sitter jag mest bara och väntar på att dra iväg upp mot vitberget för skogsdagen.. har inte ens packat ner någonting.. kanske borde göra det. Har inga bra skor heller, så förmodligen får jag väl minus poäng för det! Men .........jag bryr mig faktiskt inte ett smack!

Idag är det fredag....va? om 4 veckor precis just nu har vi sommarlov, vad gör man då? Alla jobbar men inte jag. Får ligga och steka i solen, om det nu kommer att vara någon, men har hört att det här kommer bli en supervarm sommar så jag hoppas det blir så också. Förra sommaren var dom varmaste dagarna precis innan skolan skulle börja om, det kändes inte speciellt nice. Och nu känner jag att jag skriver bara en massa jävla onödiga saker som jag egentligen inte ens tänkte på att skriva, men eftersom jag tänkte på det just den sekunden så smattrade mina fingrar till och pang så stod meningen där , och jag är för lat för att trycka på tabort knappen.

Nä nu ska jag packa ner det som jag måste ha med mig och sen börja trampa upp för den oändligt branta backen...tjoflöjt.

image114

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-05-09 @ 08:33:49
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Klara

hur stort äre där i skellefteå?

2008-05-09 @ 08:38:22
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0