ååuuhh...

Idag satt jag kvar på skolan till ca halv 5 och gjorde en restuppgift i engelska, inte hela men 2 frågor kvar. Hade såklart skitit i den som alla andra uppgifter jag får, men då fick jag veta att om jag inte gör den och lämnar in imorgon så får jag inget betyg i engelska B, shit pomfritt tänkte jag och satt på skolan och jobbade på då vi slutade kl 14.00 egentligen. Kände mig ganska duktig, men har fortfarande kvar lite grann...

Nu är jag mega hungrig, har vart uppe på solbacken med pappsi å handlat maaaat, och jag vill ha maat nu !! åh..

Ikväll vet jag inte vad som händer, måste iaf göra klart engelskan, sen kanske det blir en promenix om inte annat blir de väl min kära tränings-pär.

Då vi var i stockholmsist hittade vi en fräsig affär med massa spice-girls skor och andra läskiga saker.
Skorna var livsfarliga, höll på att bryta benen en miljon gånger då man skulle stajla lite.

Nå vad tycks? ...

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0