äääaehhii

Kom på att vi har föreställning imorgon ... vi ska spela upp hans och greta för småttingar.
image164
så jag måste dra till skolan ändå.. fast klockan 1 ska vi på någon bildutställning sen blir det väl att dra till skolan och repetera tills vi inte orkar längre? Äh det är vad jag tänker i mitt huvud iaf...

Halsen känns ändå bättre nu, men brukar ju vara så att det känns värst just då man vaknar. Men vädret idag suger ju skalle, hörde nyss hur det droppade små regndroppar från himlen också.. åh. Fast det ska iallafall vara super väder i stockholm då vi är där så vädret här bryr jag mig egentligen inte så mycket om hiHIHIH!!

Nu ska jag göra mig iordning sen cykla ner mot stan och hoppas på att jag inte blir mer sjuk nu.

hejra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0