Åååååååååååh vad

Vad vill febern mig? Efter duschen så fick jag feber igen... under 38 men ändå.. nu känner jag mig hängig och slö. Börjar fan bli nojjig... jag får inte vara sjuk! Kommer inte bli mycket sömn på tåget heller känner jag på mig, så därför kommer jag väl vara extra hängig imorgon då vi ska rocka grönan.. men så får jag inte tänka, jag ska vara friskast i väääärlden !! Yepp yepp YEeEEeePP !.... jäla skit. Får proppa i mig ipren regelbundet och käka strepsils. dock inte lika ofta som amadeus, han kommer snart sprängas i luften av alla medeciner han proppar i sig. Så sluta med det ammmmeedeeuuziiz.
image168

Blir inge rök heller, brukar bli så då man kilar iväg någonstans att man köper sig ett paket cigg, fattar inte varför, blir bara så. Men nej inte nu då jag har ont i halsen, jag får hålla mig till mina kära nikotinpåsar!

Nu ska jag försöka packa ner det sista!, dvs laddare, kamera, tandborste, och sånna knasiga saker.
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0