61 onödiga frågor.

Tidsfördriv..
image127

1. Hur gammal är du om fem år?

Då är jag 23 år, rik och berömd!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sängen

3. Hur lång är du?
1.61 långa milhöga centimeter

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Dead Silence

5. Vem ringde du senast?
Jocke eller moa

6. Vem ringde dig senast?
Chai

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
okej. :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag brukar inte gilla att prata i telefonen så ofta, sms är jobbigt det med ibland, men jag gillar nog båda ändå. Fast såklart beror det ju på med vem också.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Hmm.. fredags

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön gula bruna vet inte riktigt men en konstig blandning

12. När vaknade du i dag?
Halv 11

13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte, tycker mest bara dom är jobbiga

14. Vilken är din favoritplats?
Hm.. måste nog säga stugan.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan, äcklig och tråkig.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Där jag mest av allt vill vara just då.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Flygande spöken, häxor, monster under sängen ja allt möjligt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hmm.. vet faktistk inte, säkert moa

19. Hur stor är din säng?
120 cm, lagom stor för mig eftersom jag breder ut mig över hela.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Tshirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 små

23. Hur många län har du bott i?
Västerbotten.

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Alla vid olika tillfällen.

26. Är du social?
Beror på, oftast.

27. Vilken är din favoritglass?
Hmm.... alla glassar är goda.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
allt som är gott.

29. Tycker du om kinamat?
Ja, 3 rätters mums.

30. Tycker du om kaffe? 
nej fyfan

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Ja, om jag får bestämma så alltid längst in :)

33. Kan du spela poker?
Ja klart jag kan, om jag vinner är väl en annan fråga.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mysa är bäst.

35. Är du en beroendemänniska?
Nja vet inte riktigt.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner, vet 2 iaf.

37. Vill du ha barn?
Ärligt så vet jag inte, men förmodligen.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och så kan jag väl några få ord på lite andra språk, fast dock är det mest bara fula ord.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång då jag och nathalie krockade med moppen.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
HELST på ingenting, men måste ju ha nya kläder och snus.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej inte ett enda tror jag. =)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hm, bara sånna här onödiga.

44. Kan du rulla med tungan?
Yesbox

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns många roliga, så det var en svår fråga, men dom med samma humor som jag

46. Sover du med gosedjur?
Nej, gjorde inte det då jag var liten heller. jag är så mysig själv så jag räcker som ett gosedjur haha.

47. Vad har du för ringsignal?
poppin pockets

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ingenaning, har aldrig frågat min kära mor.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Om min mobil räknas som röd, så mobilen.

50. Flirtar du mycket?
Beror på , men just nu så nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Säkert, om någon visar mig hur man gör.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej,

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Pojken som inte fanns

54. Läser du dagstidningen?
Nej vi har ingen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nejnejnej.

56. Dansar du i bilen?
Haha dansar, kan väl hända att man svänger med huvet lite grann men det skulle jag nog inte kalla för dans.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Har faktistk ingen aning, säkert lugna favoriter.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hmm.. var väl något onödigt i skolan i fredags.

59. När var du i kyrkan senast?
har ingenaning, då vi gick ut 1an och for runt å kollade på andra skolavslutningar kanske.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
haha vet inte, dom flesta var chill.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt. eller 2 kanske nä jag har aldrig campat i tält.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden innan jag ska på skolan. Blev klar lite fortare än väntat.
Imorgon blir det att fara å fixa håret, och nu hoppas jag att mitt hår vill bli lockigt för just NU ser det verkligen ut som en rishög.  Ikväll blir det promenix med mickis moa , skönt hoppas bara vädret blir bättre. Nä nu ska jag hitta på något annat i en halvtimme innan jag ska dra iväg. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: nathalie

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång då jag och nathalie krockade med moppen.

HAHAHA vi var rent nå dåliga alltså! ;-D

2008-05-19 @ 20:56:04
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0