städ

Tjabba, idag har jag äntligen städat..som jag sa att jag skulle göra för ja flera dagar sen. Men jag hade så tråkigt och blev så ledsen då jag såg allt smuts dansa omkring på mitt golv så jag tog fram den farliga riddaren och sög upp allt. Så nu ser det väl någorlunda bra ut här inne. Idag känner jag mig lite sjuk, bara det inte blir värre så klagar jag inte heller. Men snart är det slut med lov och det känns jobbigt för det är så skönt att sova tills man vaknar, är iofs rätt tråkigt att aldrig veta vad man ska göra på dagarna, men men. Idag skulle det vara nice att gå på stan och bara shoppa upp alla pengar som jag har, men det skulle ju vara lite dumt eftersom i sommar hade jag siktat på att inte ha något sommarjobb, så därför måste jag spara pengar så gott jag kan, till bla Arvikafestivalen! Fast man kommer ju ändå måsta inhandla nya sommarkläder.. ja det är knas det där med kläder. Varför kan inte alla bara gå runt med sopsäckar och låtsas som att det är skit snyggt och så kan man lägga pengarna på annat? det hade väl vart ballt.. !! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0