kallt

-5 grader ute, vart for värmen?... Fast jag har just ätit havregrynsgröt så jag är varm i magen iaf, haha så det är ju bra. Fast nu har jag inte tid att sitta här mer, måste göra mig klar för skolan. Och jag måste städa idag också, jädrar.. ser ut som det varit krig här. Förresten så har jag dom sjukaste drömmarna i hela världen, och jag drömmer alltid om läskiga saker.. tex igår drömde jag om att jag såg emil i lönneberga på tv och att dom såg ett läskigt spöke haha, fast sen ringde aftonbladet och ville ha en intervju. Sen inatt drömde jag om en läskig källare som jag och några skulle utforska, sen i ett av rummen var såklart en läskig filur, så fick jag mig såklart inte ut därifrån. Jag vill ha glada drömmar om blommor och flygande ankor!!!!! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0