24

Idag är jag trött, som alla andra dagar av mitt liv. jag är alltid trött, det är ganska tråkigt men jag har börjat bli ganska van nu.. jag kanske borde sova sisådär en 10 år och vakna upp och kolla om det hänt något spännande och om inte så kan jag ju lika gärna lägga mig och sova igen haha. ååh.... fast idag ska jag äta god mat och äppel paj så därför kan jag vara vaken ett tag till ;)
image33
haha en ful bild från stadsfesten 06, plesner jag och ståhl. 
Man får väl se om det blir att dra på stadsfesten iår, börjar ju blir så jävla tråkigt. Men eftersom det här året kommer jag in i öltälten så måste jag nog dit ändå bara för att, fast då suger det ju att alla andra fyller år så jävla sent.
Nä nu ska jag göra något annat, sova kanske, det är jag bra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0