17 mars

Idag är jag trött! Har varit hos plesner och spelat in min dröm haha det var roligt. Nu får vi bara hoppas för sjuttielfte gången att monologen kommer bli hyffsad iaf. Men känns inte nice att jag också har en workshop + föreställning imorgon på alhemskolan som kommer sno monologtid.. usch jag blir stressad bara jag tänker på det. Även om jag kanske inte är den aktivaste personen på skolan. Tränade nyss också, haha min kondis måste vara världens sämsta, efter 6 minuter är jag alldeles slut, igår klarade jag förvånansvärt 10, men det blir väl bättre med tiden hoppas jag. Får bara hoppas på att det tar till sommaren, YEAH. Är grymt taggad på arvikafestivalen med ännu flera huuuuven! Vi är så jävla bra så det inte är sant, we go girls. Nä nu ska jag lägga mig och fortsätta se american idol=) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0