wiii

Har just kommit hem efter att ha varit hos moa. Vi spelade wii hela kvällen, och jag fick vinna några gånger iaf, då vart jag glad. Men vi kom lika mest av tiden haha..okej moa vann också några gånger.

hmm vad ska jag göra nu då? klockan är snart halv 3..och jag är bara liiiite trött.. inte många online heller denna tid för dom flesta jobbar imorgon, och jag är lite avis...bara lite... men bara för pengarnas skull. Själv har jag 60 spänn att leva på fram tills den tjugonde då får jag en tusing iaf, men den kommer väl gå åt på stadsfesten. Fast jag har lagt undan 1000 spänn redan, 500 till stadsfesten och 500 till stockholm/arvika. så jag kände mig lite duktig där, frågan är bara om jag kommer lyckas hålla mig från att röra en av dom där lockande papperslapparna.... jag hoppas det iallafall!!!!!!!!!


nä, jag tror jag ska slänga mig tillsängs iallfall och försöka sova............jepp jepp jeeeepp
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0