värmen??????????????

Dåligt väder hela veckan, under 10 grader och moln och regn...bra start på sommarlovet? nja..
Läste just aftonbladet också, tycker lite synd om kirunaborna som vaknade med snö imorse. Skulle inte förvåna mig om snön kommer hit också, jävla norrland. Det är nu man önskar man vore 08, stockholm verkar få allt bra väder, har hållt i sig ända sen vi var där och det verkar bara fortsätta. Är avis på andrea som just nu bor i stockholm i någon lägenhet och lever loppan och tjänar in stora cash på hennes jobb!! (förhoppningsvis).

JAG VILL UTOMLANDS!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH, ibland känner jag att jag moa mickis borde tagit sista minuten resa till turkey istället för att dra till stockholm, för dit kan man ändå fara nästan när man vill med billig tågresa.  Knas knas, men vi hade skoj ändå. Får ta och spara massa pengar så jag kanske kan åka utomlands då jag är 30 iaf.. haha.

Sen vill jag också se the happening, lyckades för första gången se hela reklamen igår , har alltid lyckats bara se i slutet då dom säger med spännande röst "the happening, på bio 11 juni!" haha. Inte för att reklamen sa så mycket om handlingen, men den verkar häftig.



Nu ska jag väl bara sitta och dega tills någon kommer på nått häftigt att göra, så jag kan haka på !

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0