trött, solen?

Hallå godmorgon, auf widerzen !! .... vars är solen ?... massa tjocka vita luddiga moln täcker den.. inte nice! och kollade på smhi att JUST då vi far til stockholm så kommer det blir KANONVÄDER här... vafan? det ska ju vara dåligt väder här och super bra väder i stockholm så man får komma till det bra vädret och inte fara till ännu ett bra väder haha.. (elak jag vet)..

TIS, ONS - stockholmsväder.
TOR, FRE - Arvikasväder.

Men det är nice ändå, 24 grader i arvika då vi ska spela upp!... fett .. och nu blev texten fet också..  får inte bort det..så det får duga! nu ska jag göra mig frukost, och sen ska jag börja packa den stora feta resväskan med maaassa onödiga saker =)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0