Torsdag

Jag har redan kommit in i det här, "vad är det för dag idag egentligen", lite läskigt!!!!!
Igår for mickis till malå och stannar där heela långa sommaren, och moa far till oslo imorgon och stannar där. Så jag väntar på att moa ska ringa så jag kan fara och umgås med henne innan hon också lämnar mig i det här smutshålet. Hade egentligen velat dra till stugan imorgon över helgen, men då visade det sig att min stora syster drar till stockholm imorgon och på lördag far hon och en kompis till alanya, ååååååååh varför ska ALLA utomlands utom jag?!!?!?! jo jag vet, för alla har pengar utom jag, alla har sommarjobb utom jag.. majs. Det är nu jag börjar fundera på om jag inte borde dra och söka något skitjobb bara för att tjäna ihop en liten slant, men nä.. jag orkar inte. Kommer ändå börja jobba på riktigt om ett år. Så sista gången jag får sova exakt hur länge jag vill under 10 veckor, om jag inte blir en världsberömd miljonär då så att säga och glassar i en villa på bahamas!! vars det nu än ligger... haha.

Nä nu ska jag snart ringa moa och fråga om hon inte har ätit upp den stora smörgåstårtan snart, för då jag kom till henne tidigare idag så luktade det smörgåstårta i hela lägenheten och i köket stog världens största tror jag. Själv har jag ännu inte klarat av att vara nyttig.. haha.. föfan.. äter popcorn med grillkrydda typ 24 / 7 , det är gööööött, men får fan ta å ge mig snart innan jag blir ett popcorn själv .. skulle väl inte vara så kul om jag traskade på stan en dag och BOM poppas jag till ett popcorn.... näääääääääääääääää.

saknar mitt långa hår lite....som jag alltid gör då jag ska klippa av det. dööööm

hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0