tlöööt..

har just vaknat efter 1 timmes powernap min hjärna är seg och jag vill bara sova i tusen timmar till, men det går inte för då kommer jag vakna inatt och inte kunna somna om .. och imorgon måste jag upp kl 10 också för ett hemligt ärende så jag måste vara pigg som en fisk.


vädret som var på skolavslutningen får gärna hitta tillbaka..

Och plesner den glömska skallen glömmer alltid bort att ringa mig haha men jag förlåter henne för då jag ringde hem till henne nyss så fick jag veta att hon var också lite trött och låg och sov, de får man göra! Man blir så sjukt trött av det här vädret och av att man aldrig gör något som får adrenalinet att springa iväg, tex... rånar en bank, hoppar från höghus och sånna grejjer!... haha nä men jag hoppas fortfarande på att det kommer vara några roliga karussar på festivalen som gör att man blir helt rädd och glad, så kommer jag förmodligen hänga där varje kväll och bli pank!! haha ja, så mycket till liv har jag ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, min mage kurrar lite.. och jag vet inte hur länge plesners huvud har tänkt att ligga å vila mot förmodligen en kudde, .... jag får hitta mig något gött, eller abra göra popcorn det funkar alltid. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0