tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisda

HallOuuu,  min rygg är bra igen=) nu är jag glad., bra massage + vila = bra rygg .. super!

Igår hyrde jag plesner och jasser en bra film, ett öga rött.. .den var bra, killen i filmen "halim"  var väl lite väl hatisk mot svenskar haha men den var bra ändå. Så den filmen rekomenderas!


Sen tryckte vi fett, de är alltid gött, snart rullar jag fram men det gör inget haha.
vad händer idag...hm ingenaning, imorgon börjar stadsfesten, så man lär väl dra ner dit bara för att kika lite som man alltid gör ända fram till lördag då jag tänkte bli pank och betala in mig på området. Kollade vädret nyss också, verkar inte bli så lovande väder då, men man vet ju aldrig med sånt där.

jag vill köpa nya klääääädeeer...............åååååååå......................ge mig pengar.
mupp hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0