sova sova länge

Vaknade nyss av att jag var svin  trött , kan väl bero på att jag somnade säkert runt 5 tiden, men jag måset ändå stiga upp för jag vill inte ligga i sängen till klockan 2 för då förstör jag min duktiga sida att kunna stiga upp tidigt! Idag måste jag städa iallfall, det vet jag, senare ska jag hjälpa plesner med hennes lös hår (DET JOBBIGASTE SOM FINNS ATT GÖRA) haha, massa trådar och hår och nålar!.. men jag är snäll så det är bra för hon =) haha.



Nu ska jag göra gröt och en macka och sen vara duktig och städa helaaa rummet..
haaajdå

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

ahha rosa hår, vackert!!=)

2008-06-14 @ 16:39:49
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0