sol regn sol

Hallooo!!! jag är hungrig min mage kurrar.... kurr kurrr.... sitter och väntar på mat som ska bli gött hann nämligen inte käka något tidigare idag eftersom det blev snabba puckar upp till plesners gård eftersom jag såg alla demon-moln som ville förstöra solen !!! så jag for dit, vi låg och pressade, och vi hann ligga säkert 2 timmar innan molnen kom och hälsade på. Och sen blev det massssssa regn, och nu är det sol igen, lite roligt det där med väder hur det kan skifta så fort !

Ikväll blir det bara chill, eftersom de lär väl bli rätt mycke liv imorgon så då får vi peppa upp oss för det ikväll med femtio omgångar popcorn med grillkrydda på!
Vi har inget kubb än, och vi skulle behöva en stång som vi kan klistra fast löv på haha. eller är det ett träd kanske, kransar ska vi iallafall göra om vi hittar material till det, annars får de va och vi får låtsas att det är värsta midsommrigt.


Ändå rätt lustigt att nästan alla festar på midsommar, varför festar man på midsommar egentligen? jo för det är fan det enda folk gör här så då är det bara att haka på eller sitta hemma själv. Haha.

Nu blir det käk som ska sitta gott i magen, tjingeling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0