regn regn regn..

Fyfan vilket väder.. kom just hem efter en tripp på stan med emelie, och jag går inte ut frivilligt igen kan jag lova. MOA ni får komma hit !! haha. Får ont i hela ansiktet när det är kallt och blåsigt och regnigt..

Nu har vi äntligen fått veta om arvika, det enda som suger är att vi måste bestämma oss idag om hur länge vi vill stanna. Jag är ingen festival-freak, liksom stadsfesten funkar, för då kan jag dra hem precis när jag vill. Men då jag är hur långt hemifrån som helst, och det inte finns någonstans att sova, då funkar inte jag längre, då blir jag sne. Och tält kommer inte på fråga, aldrig att jag lägger mig i ett tält på en festival, utan dusch utan renlig toalett osv nää fyy. Så jag vet inte hur jag ska göra än, måste tänka på det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0