popcååååååårn

HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har just kommit hem från plesner, och jag är lite rädd för min engång älskade räser cykel...den flygande faran heter den för den som undrade. Men styret har fått för sig att vilja lossna....varför?!?!?! JAG MÅSTE HA EN CYKEL , så jag får be pappa laga den imorgon ! perfeeeekkkkttt !!!!!!!!!!!!!!!!! <- massa pinnar med prickar, fina...!!

Imorgon är det somsagt fest och det blir nog nice, måste städa mitt rum imorgon då jag vaknar för nu har det blivit sådär stökigt igen med massa kläder som ligger och sover på golvet, men då är det bra då gör jag något tråkigt och längtar tills jag får fara iväg och umgås, mera pepp då. Sen kom jag på att jag måste bränna en skiva också.... men det får jag göra imorgon också, eller nä ..ska nog göra det nu... kanske både och!


fast nu kände jag tröttheten slå mig i huvudet................blubb !
nu har jag inget mer vettigt att skriva (som om det jag skrivit tidigare varit vettigt), så jag ska nu kika om lite låtar och sen burra ner mig under täcket och sova som en fräsig katt., godnatt!


sen hoppas jag moa får en krullig midsommar i norge och att hon tänker på mitt krulliga hår samtidigt.
mickis med för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0