morgon!

godmorgon har just klivit upp och sitter å dricker mitt morgonkaffe och ska strax iväg på mitt välbetalda jobb som gör att jag kan köpa en ny bil i månaden!!!!!!!!!

....Ungefär, har just kommit hem från plesner och vi har sett gamla föreställningar från 1an, och sett lite openjam, monologer osv,


sen har vi sett film och pratat massa hemlisar hihi. Jag har blivit en riktig hejare på att gå och lägga mig då alla andra far på jobbet! ...bra? nja, men det är ju sommarlov och ska tydligen inte bli så bra väder imorgon heller så det spelar inte så stor roll om jag råkar sova lite länge. Sen måste jag alltid somna med tvn på...det går inte annars! och jag såg just på tv.nu att det är inget på tv nu förutom spökprogram och det kan jag ju inte se på då kanske dom hoppar ut ur tvn och in i mitt rum i stället............... nä så jag får nog vänta tills det börjar något, .........blubb blubb vad ska jag göra tills dess??? vet inte...hmmm..............

jag är avis på min kära storasyster som befinner sig i Alanya just nu och förhoppningsvis lever livet..  åååååååååh...blubb igen.

nää jag tror jag får sätta på matlagningsprogram på 4an och somna till det, det låter som en bra plan, snart sprängs min tv också för den står alltid på och jag får strålningar i hjärnan, sitter som en smäck.

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0