MORGON SOL ???

naaaj inte riktigt, typ 10 grader ute!.. vafan händer..?



Sen ska det ändras hela jävla tiden också, igår då jag kollade skulle solen vara framme på lördag (då vi ska gå in på området på festivalen) men nä, inte längre?.. åååååååååå jag blir deprimerad ååååååååå, visst är de meningen att solen ska vara framme och steka under sommarlovet inte EN vecka före?.. mimaimeuamemimaeumi :(

Men äh, STOCKHOLM OCH ARVIKA den 1 juli, då jävlar..hoppas jag att solen är framme, för det verkar ju alltid vara så mycket bättre väder där nere än här uppe.. jag tror vi skelleftebor är dömda till kylan!!!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen bege mig ner till stan för ett litet snabbt ärende, sen hem och kanske sova lite, sen på stan igen.. om jag nu har fått mina pengar somsagt.. blipp! hej

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

aa visst är dem coola! :D

2008-06-25 @ 12:39:26
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0