midsommar regn!

Hallå, sitter här med oboy som är perfekt blandad, varför? jo för det är ju jag som har blandat den såklart.
Det ser inte ut att bli någon blommig somrig midsommarafton iallfall, mer en regnig blöt! men så länge det är trevligt sällskap så spelar det inte så stor roll faktiskt., men är ju alltid trevligare att kunna sitta ute än att behöva vara instängd.
jepp jeepp jeeeeppp., hm... nu ska jag snart städa litegrann, sen bränna den där jävla skivan som tar 50 år att få bra, och sen blir det nog att kila upp till plesner för att käka våran standard middag då det är fest, mozzarella pizza från konsum, gött billigt och bra=)


nu ska jag ta min osminkade feja, knasiga frisyr och städa upp i mitt stökiga rum som delvis syns på denna bild,
fast tio gånger värre.

tjingling pling skapligt hejdå.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

ha en bra dag !

2008-06-21 @ 12:52:32
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0