Kväller

Har just cyklat hem från moa i kylan. Kaaallt brr brr.... solen kom tillbaka va.
Ikväll har jag bara chillat hos moa, vi såg spindelgubben 3 och sen spelade jag hon å didde wii. Jag vann bowlingen iallafall HEHE!!! Nu luktar jag massa hund å katt.. måste nog gå och tvätta av mig innan jag blir super allergisk. Men moas djur är så gosiga så man kan inte låta bli att klappa på deras huuuven.

Har just insett också att jag snart har slut pengar... har inte köpt ett skit, FÖRUTOM ätbara saker + snus + dricka till avslutningen. Helt sjukt vad jag slösar bort pengar på saker som inte går att återanvändas. Det ska bli ändring frånochmed imorgon har jag bestämt. Inge mer onyttigheter, alkohol endast vid speciella tillfällen, och snus blir det väl mest av, men någongång ska jag väl lyckas att lägga av med det också. 

Nu ska jag sitta och filosifera ett tag, kika bloggar och sen gå och sussa som en stock.
godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0