Kväll

Hallååååååååå godafton.
Idag for jag och moa på ica och köpte vindruvor och jordgubbar och satte oss nere vid älven och bara chillade, sen drog vi hem till henne och såg lite tv och sen bestämde vi oss för att ta en promenix runt broarna.. Och efter det skulle vi sätta oss nere vid älven igen då följde även didrik med. Det var kallt och tråkigt, så vi for förbi Kyrkholmen för att kika in alla fulla 1or som fick sommarlov idag, det sög också så jag cyklade hem.

Imorgon blir det att ta en tripp på stan och hitta något till på torsdag. Hittar jag inget, så får jag bara slänga på mig något och se glad ut ändå!

Nu känner jag mig super trött, och ska upp tidigt imorgon också.
godnatt !!!!!!!!!

image195
Inflames på grönan, men vi såg bara massa huven och händer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var 1or 2or och 3or som var där dock!!

2008-06-04 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0