kurr kurr burrburr

det kurrrar i min mage, jag kanske borde ta och äta något? ja det lät som en bra idé ,men vet inte vad jag ska äta...ett stort problem...

idag står det att det ska vara soligt ute, men solen har nog gömt sig.. för jag ser då ingen fin gul sol som strålar som en mås. Hm, snart ska jag och pappa fara och handla lite mat till mig eftersom han sticker till någon stuga någonstans uppåt så därför måste jag ha mat annars blir jag tjurig.


snart är det stadsfesten också, börjar nu på onsdag.. hmm, undrar om man ska dit då bara för att man alltid far dit och kollar på dom där drakbåtarna som räsar fram och tillbaka på älven, man får se... , kommer då inte ha råd att betala in mig både fredag och lördag, så det blir nog lördag för min del eftersom det är bättre artister då. Sen vet jag inte, på fredag kanske jag plockar fram min busiga sida och far ner bara för att åka lite karras =) haha, så jag hoppas det är några roliga i år jämfört med förra året. TEX VARS ÄR DEN MEGA ROLIGASTE SOM VAR DÄR 2006? ELLER VAR DET 2005?... ååh ...den försvann iaf..

nä nu ska jag käka, tjingelingpling.

Kommentarer
Postat av: DET VET DU

jag har också funderat över vars den roliga karran har tagit vägen, den som vi åkte flera gånger ju=(

2008-06-24 @ 13:44:58
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0