jippi !

Jag fick just en biljett till stadsfesten av min pappi, nu är jag glad=) sparar 350 kronor , värt värt väärt =)

sen kom jag just hem från stan , var där en sväng med emelie som ville handla massa kläder men hon hittade bara en svin dyr klänning för 600 som hon tyckte var fin men den var för dyr tyckte hon (smart val). =)
sen blev jag lite, men bara lite sugen på att åka karuseller.. men det är ju så jävla tråkigt, nu har dom endast 4 stycken som alltid varit där känns det som, och nu finns det inte ens en värsting nere vid älven.. suuuuuuug! + det har ju blivit så jävla dyrt också att åka, 30-40 spänn för ett åk som tar slut lika fort som de började. Men nu eftersom jag fick en gratis entré biljett så känner jag mig mycket rikare så jag lär väl åka alla ändå.. haha.

och.... vädret?, nu står det att det ska vara soligt på lördag.. imorgon kommer det stå att de ska vara soligt på fredag, och då kommer solen vara borta, och solen kommer vara framme på lördag... , jävla väder, man har ingen aning om hur vädret kommer bli för det ändras ju heeeela tiden.

nu ska jag göra något vettigt........tex lägga mig i sängen och sova lite... haha.
hejsvej.


uppdatering: jag ändrade mig, jag blev sugen på karras, så vi ska ner och åka lite av det lilla utbudet som finns och bli fattiare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0