hoola hola hola hello konitchiiiwa

Nu har jag suttit och väntat på plesner i tusen år känns de som men hon är en seg fisk .... !!!!!!!!!
satt och kikade runt på oprahklipp på youtube och hittade det här som är värt att tittas på.



Så tragiskt, men ändå blir man så rörd över att hon fortfarande är glad över sitt liv.
Om något sådant hände mig skulle jag förmodligen gräva ner mig, som så många fler också skulle göra, stark tjej, hemsk historia.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på lite tv, kanske göra lite popcorn med grillkrydda som har blivit en standard nu på sommarlovet, får ta å skärpa mig snart som jag säger varje dag haha men det är ju så jäääävla gooott !!!!!!!!!!!!!!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå så hemskt :(

2008-06-16 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0