hmm

Börjar snart bli galen på att vi aldrig får någon information om arvika. Eftersom det är mindre än en månad kvar innan vi drar iväg på priset vi vann, att få spela upp våran korta scen på arvikafestivalen. Men ingen vet någonting, och ingen har fått veta något heller så det är ju rätt nice eller?! Nä,.. så kom igen, hur oproffsigt är det inte att låta 10 brudar gå ovetandes om hur vi ens ska ta oss dit? Usch å blä säger jag bara.

Idag har varit en seg dag, har inte gjort någonting alls, vädret suger.. endast 7 ynka grader utanför mitt fönster. Så jag har legat och sett blood diamond på min STOOOOORA tv. Jag såg texten iaf, så jag klagar inte.  Ikväll har jag ingenaning vad som händer, eftersom moa drar till norge hela sommaren på torsdag, och mickis bosätter sig i malå så ska jag försöka hänga med dom så mycket som möjligt, så dom saknar mig ännu mer då dom far hehehehe!!

Nä, nu ska jag ringa moa, å säga att hon får hitta på något skoj man kan göra :D


Sen har mitt hår blivit helt knas igen, blir bara lockigt just efter jag duschat det... åååååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0