haha jävla popcorn !!!!

NU HAR JAG BESTÄMT MIG PÅ SKARPEN... tror jag haha...
jag har ätit mitt sista popcorn ikväll.................... iaf..... minst en månad.. ,
och imorgon blir det upp på träningspär så fort jag vaknar, nu måste ja fan börja träna igen, jag märker liksom hur mycket tyngre jag blir dag för dag, och jag känner alla tusen kilon popcorn som dansar salsa i min magsäck och tycker det är jätte kul för nu har dom skapat en hel koloni och börjat bygga höghus å grejjer för det är så många!



farväl mina älsklingar....................
haha sen tror jag inte min mage mår så bra av ett ton grillkrydda på varje gång heller.. så jag gör min mage en tjänst.

Nu gör jag ingenting... är lite trött, funderar på att lägga mig snart kanske och göra en mycke tidig kväll för att vara jag, men de lär väl knappast bli så ändå bara för att.. känns som att det saknas en extra kudde i min säng då skulle jag sova göött.  regnet smattrar mot min fönsterbräda..................åh jag kan lika gärna ställa mig och stor gråta i mitt rum så regnar det ju inne också PERFEKT, regnar hela hela tiden, vädret är såå dåligt ååååå klag.

nu ska jag leta upp massa bilder och lägga in det är skoj ...så... BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0