godmorgon nr 2

Nu är det andra gången jag vaknar idag, för jag blev väckt imorse av en liten filur som ringde och inte hade gått och lagt sig än. Somnade om igen och vaknade halv 10. Nu har jag just ätit upp min gröt och klätt mig., vädret är strålande., suger attt jag inte har tid att ligga och steka idag, nä jag måste nämligen på stan och hitta något sommarfint till imorgon! Billigt ska de fan va ! Jaaaa... sen vet jag inte riktigt vad som händer, det vet man aldrig.

Pepp till imorgon iallafall, badtunna och grejjer... justfan.. måste se om jag hittar mig en bikini eftersom min är spårlöst borta.. ! rackarns..  Aja nu ska jag iallafall göra mig klar för att sedan befinna mig på stan klockan 11 med moa skallen sen kommer mickis också=)
image196

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0