fiiifään

Alltså denna dagen har varit den tråkigaste i hela mitt liv........trorjag.. fyfan, inget har hänt och inte har jag gjort nått heller. USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska snart lägga mig i sängen och se hip hip hora på tv 4+,  inte speciellt bra , men vad gör man inte då man har tråkigt och alla andra är tråkiga också, så det jämnar väl ut sig i längden.


att jag aldrig kan ge mig att titta på bilder där jag hade håret jag hade innan!!!!!!!!!!!!!
jävla typiskt

efter filmen hoppas jag att jag är trött och kan sova bort denna äckliga dag.
hejda.


Kommentarer
Postat av: muzi

himla söt bild

2008-06-16 @ 21:48:17
Postat av: nääthhhhhh

jäklar vilken fin bild=)

2008-06-17 @ 13:18:17
URL: http://nathaalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0