fattiii....

idag på stan hittade jag lite grejjor, dels 2 teeeeeeeeeshörts och en sjal, men var även tvungen att fylla på mobilen med 200 jädra kronor så jag kan skriva sönder min tumme på sms de e nice... , förutom att nu är jag 500 kronor fattigare.



sen blir jag sur, varför är kill t-shirts så mycket snyggare? så därför svek jag mitt kön och köpte en haha.
men de funkar.

nu är jag trött och vill sova sova sova sova.. tänkte ta en powernap för ganska länge sen, men ... jag vet inte, jag kanske tar en nu istället, man vet aldrig med liiinn !

tjingelingplingtjolahopptoss.

Kommentarer
Postat av: mickis

haha! ändå creapy. jag lånade brorsans tröjor på jobbet i veckan. rå nice så jag planerade att köpa killtröjor då jag far på stan på lördag för att de är så snygga! :P änså skoj att vi tänker samma!

2008-06-26 @ 19:25:36
URL: http://stupidhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0