COLA

Godafton alla skuttande kaninrötter, ikväll har jag varit hos plesner, hon satte fast ståhls löshår så ståhl blev en långhårig stilig dam. Sen busade vi lite med cola (plesners fula hund) jag tror han är mongo ..... läskig är han också... men man kan inte låta bli att skrika " JAA KOM DÅ COOLAA" då kommer han med sitt stora tryne och kletar snor överallt, och inte luktar det gott ur hans mun heller då han kommer och andas en rakt upp i näsan. han ser lite ut som ett dåligt försök till parning mellan hund och björn, men ändå så gillar jag han.

(bild tagen från stååhls blogg , alla älskar cola..i smyg)

Sen lite senare på kvällen drog jag hem och gjorde en macka åt mika (min lillasyster) jag är allt bra snäll va!! fast som pris för det fick hon blanda min oboy.. och det är det inte alla som får eftersom jag är väldigt noggrann med hur min oboy ska smaka, så hon fick sig en minnesvärd kväll av mig som var lite extra snäll haha.

Hmmmmm, jag är fortfarande en bränd räka.. röd som en fladdrande tomat, undrar hur det ska gå om det är sol imorgon med, för då blir det nog så att jag tar min räser cykel och åker raketfart upp för plesners jobbiga backe och parkerar mig där för att frätas sönder. Nu ska jag fortsätta sitta här i min fantasivärld och skratta åt alla fula bilder jag har på min dator.

GODNATT OCH HEJSVEJ

Kommentarer
Postat av: Lina

jag såg er allt ligga och pressa idag :O :P

2008-06-19 @ 16:30:05
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0