BURP BURP, pengabehov

ja burp burp, rap rap, blev mätt av det goda äpplet jag just åt, blubb blabb.

Har just duschat eftersom jag och plesner körde fejk-sol idag, var ett tag sen så nu känner jag mig lite brunare iaf, haha allså jag har fan inte vart dunder brun sen sommaren 05 tror jag... har inte pressat något alls på dom andra somrarna och pressade inte då heller då blev jag bara brun ändå för då var man alltid ute, sen nu har jag väl kommit in i det stadiet att jag vill verkligen vara brun, tror inte jag brydde mig så hårt tidigare. blubb, så ja..en utlandsresa skulle som sagt sitta fint som korvspad!!!!!!!! Men har lite grejjer jag skulle kunna sälja för att få ihop en liten slant... så jag ska leta fram det, och sedan lägga upp det på blocket tror jag. och här också för den delen.

Man vet ju aldrig kanske någon av mina en miljoners läsare blir sugen på att shoppa lite begagnat/obegagnat av mig. Har tex ett present kort på spa som jag tänkte dra ner lite på priset för att sälja, eftersom jag kommer nog aldrig pallra mig dit, även om massage är det skönaste som finns så känns det bara hemskt att betala för det.. haha så jag utnyttjar alla andra istället "MASSERA MIIIIG".. hihi.

Och ja, jag kan faktiskt klippa....haha, så om det är någon som är för snål att fara till frisören och vågar klippa sig hos mig för en liiiten slant så hojta till.

^ en av alla tusen gånger jag klippt min stora syster, så ja så dålig är jag nog inte.. ;)

eller om du har löshår liggandes hemma för du inte vill gå till frisören och sätta fast det för en miljon kronor så kan jag faktiskt sånt också (flätor + sy, limma har jag aldrig gjort) för en liten slant somsagt.

Ja som det märks så är jag i stort behov av pengar om jag ska lyckas fullgöra min dröm att dra med plesner och gänget till turkiet i augusti.

Nu ska jag chilla lite sen hänga med plesner, tjolahopp ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0