braaaap

jag är mätt....gött
jag har tråkigt... inte gött
jag lyssnar på bra musk....gött
knasigt väder ute... inte gött

hm,.. jag ffår ta och göra ett litet tidsfördriv, funkar alltid.

Brukar du komma i tid: jag är alltid innan i tid
Vad hade du i din mun senast: tuggummi, smakar ingenting just nu.
När mår du bra: när jag får äta popcorn med grillkrydda, då är livet en dans
När blev du fotad senast: midsommar
Hur känner du dig nu: som en toss i tosseland
Kan du laga mat: joho, nudlar, och spagetti och pyttipanna haha. och gröt i micro....och popcorn..
Vad pluggar du: Estetisk teater
Vad tycker du om fötter: en klump med 5 pinnar
Är du smart: ja egentligen är jag väl det jämfört med många andra, men nä jag skulle inte anse mig själv som smart haha.
Vad har du på dig: bara sköna kläder.
Är du aktiv i skolan: aeeehhh, nä..
Vad saknar du: min boll....vit....rund....prickig...smakar ljuvligt.... popcorn.
När och varför grät du senast: hm... jag minns inte faktiskt.
Var det pinsamt att svara på det: ja väldigt, nu måste jag ha en tröja för huvudet för att dölja mitt tomat-fejs.
Hade du en bra kväll igår: igår var det chillkväll hos plesner med popcorn, alltså bra. haha
Din favoritdryck på morgonen: oboy..gööött
Vad ska du göra i sommar: ingenting, sola haha
Är du nöjd med ditt liv: det är jag nog, mer än vad jag vet själv egentligen.
Vad vill du jobba som: ingenting, eller jo, mycke pengar lite jobb haha.
Har du tråkigt just nu: annars hade jag inte tagit mig tid att svara på dessa onödiga frågor.
Vad gör livet värt att leva: POPCORN.. nä jag vet inte, massa , vänner, familj osv.
Vad i livet ångrar du: man ångrar väl alltid något, men jag försöker att inte tänka på det så jag är glad ändå.
Är du musikalisk: japp jag är som en vandrande trumpet
Vad lyssnar du på för musik: allt förutom skit
Kategoriserar du dig själv i någon stil: jo, linn-stilen.
Är du bortskämd: haha nej inte det minsta...
Är du trött: ja gäsp
Vad gör du imorgon: det vet jag inte, är det sol så ligger jag nog på plesners gård och steker!

Din första Operation: brösten, stjärten, läpparna, pannan botox i massor!, nej har aldrig opererat mig.
Första piercingen: tungan
Första bästa vän: vet faktiskt inte, någon från ursviken var det nog.
Första priset: hm, ... om man bortser från fotbolls medaljer och sånt så vann jag en pinsam tävling på sjukhuset i 9an, vem som kunde skriva en mening snabbast, jag fick diplom å grejjer haha!!
Första sporten du började på:  foootboll.
Första husdjuret: ehm, hund tror jag. fast då var jag mini, men mitt första egna husdjur var en råtta, eller kanske kanin.
Första semestern: jag är aldrig på semester haha.
Första konserten: vet inte faktiskt.
Första kärleken: jag var kär i allt som rörde sig då jag var liten.

Favoriter

Filmer: riktigt läskiga, och roliga, och smarta och alla som är bra. men inge krig pangpang blä.
Tvprogram: Hm.. vet inte, men reality är alltid skoj, och dokumentärer.
Musik: bra musik
Drink: piggelin
Sport: allt med boll är skoj.
Plagg: sköna kläder är bäst.
Skola: blä
Bok: läser aldrig, bara då jag blir tvingad, men isåfall verklighetsbaserade.

Just nu

Äter du: tuggumi
Dricker du: salivet som blir då man tuggar tugummit, mums
Ska du: fortsätta svara på dom här jädrans frågoran.
Lyssnar du på: sexy can ii just pardon my maanners
Väntar du på: ett tecken från gud!
Tittar du på: min lilla data-tv.

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: båda, mest ögon.
Kramar eller kyssar: kramis är tossig, pussis är mysig
Kortare eller längre: haha ingen är typ kortare än mig, så längre.
Snygg mage eller snygga armar: så länge han inte är smalare än mig så är det OK! haha.
Busig eller lydig: busmyslydighundenkatten mjao

blubb


glad, nu ska jag hitta på något annat, eller nä jag ska städa lite kanske... hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0