blupp

Har just käkat middag, det satt gött. Har tänkt slänga mig in i duschen snart också, är inte ens klädd än. Jag är ju så duktig på att somna klockan 04.00 på morgonen fast ändå så brukar jag vakna innan klockan 13., fast i morse vaknade jag runt 13.20, har bara degat, sett en dålig film på tv osv.

sitter fortfarande och drömmer om en utlandsresa, har jag gjort nu 2 veckor tror jag , haha.. så det är allt jag vill göra i sommar, fara utomlands !!!!!!!!!!!!!!!!!!, någon som har lust att bjuda? Eller så får jag hitta något jobb, eller hitta något annat sätt att tjäna pengar på., klippa eller sätta in löshår skulle ju va nått, så någon som behöver klippas eller få löshår insatt?:D..........blöööbb

nu ska jag hoppa i duschen, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0