Avslutning

Godmorgon !!!!
Vädret är underbart, 20 grader i skuggan redan såhär tidigt på morgonen. Om en timme ungefär blir det att dra iväg mot skolan , möta upp mickis och moa, sedan vara med klassen 1 timme och ta kort ochsådär innan det blir själva "avslutningen" inne i aulan. Om man ens kan kalla det för avslutning, hur onödig som helst. 
Sen blir det att dra hem, fara till moa, göra sig i ordning för kvällen, och sedan ta bussen ut mot tuvagården och sen ha hur roligt som helst ! Det är min plan iaf haha :)  Och detta blir då sista riktiga sommarlovet för min del, därför valde jag att inte ta något sommarjobb i sommar, eftersom efter den här sommaren kommer jag ändå måsta ha skaffat riktigt jobb å grejjer, så jag kände mig värd att få vara ledig en sista sommar innan det riktiga jobblivet!..
image198
Ännu en bild på mina kära vänner mickis och moa. Eftersom bilderna är tagna med min kamera så har jag nästan bara kort på dom från stockholm haha men dom är gulliga. Jag väntar på att mickis ska lägga in sina bilder, men eftersom hon är data-lös så får jag vänta tills hon drar hem till malå =)

hejsvejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0