typisk otur för mig

Ja nu är jag hemma från stugvärlden, och hur det gick med mobilen? gissa att det gick åt helvete, och du har rätt !!! Jag hade alltså blivit lovad en sån där röd i inlägg under det här, sony ericsson w660i, dom beställde hem den enda dom hittade från gällivare och jag skulle alltså ha den i handen i fredags! Men, visst fan var det en jävel som hade väntat 2 månader som fick förtur och det blev något fel så att det hade kommit två mobiler, en svart låst, och en röd olåst(den jag hade blivit lovad). Så då hon kommer in så tar hon sjäääääääälvklart den röda, och då JAG ringer upp som skulle bli UPPRINGD angående det där, så säger dom "nej men hon som hade väntat längre VILLE ha en röd, så det finns bara en svart olåst kvar, tyvärr"... vad fan ska man göra, skrika åt dom jävlarna att dom är dumma i huvudet? Ja en normal människa hade väl gjort det, men eftersom jag alltid ska ha sån jävla otur så sa jag okej, la på luren, gick och surade över mitt oturliga liv gällande materiella saker.........så att expert på söder ska jag inte lägga en enda krona på i hela mitt liv, och är glad över att jag inte gjort det heller.

Men nog om det, jag lär nog få tag på en sån på något sätt ! Eller så får jag beställa hem någon annan fräsig mobil... eller fräsig..  bara den är billig och någorlunda så blir jag glad.

I helgen blir det norsjö beach, och min bekantskap till norsjöbor är lika med ... noll +... ingen haha. Eller jo, bortsett från André och hans familj + mina kusiner. Men annars har jag inte en aning om vilka folket är där. Men det blir säkert roligt ändå. Nu ska jag iallfall sluta skriva , poppa popcorn till mika....(nej till mig själv men jag ville inte låta så glupsk, men mika ska få smaka), sen ska vi se kingdom hospital! Mums, hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: mickis

jag har ju en stuga där ju!! jag och alla mina kompisar!!

2008-07-27 @ 22:33:30
URL: http://stupidhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0