bebi

Hemma igen.... men jag vill tillbak till stugan NU!!!! för det ska vara soligt hela dagen, så jag måste fixa mig tillbaka till imorgon.. haha värt.. nä.. men vad finns det att göra i stan då alla jobbar? Ingenting, nä precis det jag menar.
Så jag får väl ta och sätta mig på en buss mot burträsk och be mamma hämta mig där så jag kan fara tillbaka till stugan och sen steka hela dagen, det blir bra bra.. och sen blir det att dra tillbaka till stan lika tidigt imorgon bitti, alltså runt halv 6... , och sen imorgon blir det att jag och min storasyster ska hjälpa mika och hennes girls att fixa hår å grejjer till dom ska uppträda på trästocks.

Helgen och dagarna fram till idag har varit mega bra, mysigggggt.
nu ska jag hoppa i duschen , och sen göra mig klar och sen sätta mig på en tråkig buss mot burträsk eftersom jag ringde nyss mammi och hon var snäll och ville hämta mig där! mucke bra.


:)bebi
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0